حمایت از کالای ایرانی | جمعه، ۲ فروردین ۱۳۹۸

کسب رتبه دوم کشوری واحد پژوهش مرکز چهارمحال و بختیاری در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94 - نمایش محتوای خبر

 

 

کسب رتبه دوم کشوری واحد پژوهش مرکز چهارمحال و بختیاری در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94

تجلیل از پرسشگران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

کسب رتبه دوم کشوری واحد پژوهش مرکز چهارمحال و بختیاری در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری:

مدیرکل پژوهش و اجرای نظرسنجی رسانه ملی در این مراسم با اشاره به اهمیت نظرسنجی در چرخه پیام که مهمترین بخش آن بازخوردگیری پیام است، افزود: در این مرکز با پشتکار و سخت کوشی پرسشگران و حمایت های مدیریت مجموعه، فرآیند انتقال پیام به بهترین نحو انجام شده که نتیجه آن کسب رتبه دوم در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94 بین مراکز استانی صدا و سیما است. آقای منصف پور با تشکر و قدردانی از تلاش های مدیران و پرسشگران مرکز در اجرای سریع و دقیق نظرسنجی های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم استان در بیان شفاف نظرات خود گفت: این موفقیت دستاورد بزرگی است و جایگاه ویژه ای را در سطح ملی و استانی برای مرکز بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته به وجود می آورد.وی از ضرورت هدایت افکار عمومی که مستلزم شناخت افکار عمومی است به عنوان مهمترین رسالت رسانه ملی یاد و خاطرنشان کرد: پرسشگران به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند به صورت علمی افکار عمومی را بازروایی می کنند و برنامه ریزی های صدا و سیما بر این اساس صورت می گیرد تا رضایتمندی مخاطبان را به همراه داشته باشد. مدیرکل مرکز هم در این نشست با اشاره به نقش مردم در سرنوشت و تصمیم گیری های کشور و دخیل بودن در تمامی فرآیندهای عمومی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام مردم سالاری دینی گفت: رسانه ملی در این زمینه وظیفه بزرگی دارد تا بتواند این دستاورد عظیم را به بهترین شکل تشریح و منعکس کند. آقای عظیمی با اشاره به اینکه صدا و سیما، رسانه ای است که به طور مستقیم با مخاطبان در تعامل است و لازمه پیشرفت و موفقیت آن شناسایی نظرات و خواسته های مخاطبان و حرکت در راستای رضایتمندی آنان است، افزود: در این زمینه، حوزه پژوهش و نظرسنجی نقش بی بدیل و مؤثری دارد. وی به رشد 17/3درصدی مخاطب برنامه های سیما و 8 درصدی مخاطبان صدا طی یازده ماه گذشته در این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: این افزایش مخاطب به پشتوانه نظرسنجی های دقیق صورت گرفته در واحد پژوهش مرکز است که زحمات پرسشگران و همکاران این واحد درخور تجلیل و قدردانی است. در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تلاش های پرسشگران مرکز به خاطر کسب رتبه دوم در نظرسنجی های انتخاباتی سال 94 تجلیل به عمل آمد.