جهش تولید | یک‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

معاون استانداری چهارمحال وبختیاری: رضایتمندی مبین تکریم ارباب رجوع است - نمایش محتوای خبر

 

 

معاون استانداری چهارمحال وبختیاری: رضایتمندی مبین تکریم ارباب رجوع است

رضایتمندی مبین تکریم ارباب رجوع است

معاون استانداری چهارمحال وبختیاری: رضایتمندی مبین تکریم ارباب رجوع است

به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی، پیش از ظهر یکشنبه در آیین راه اندازی سامانه خدمات ارتباط الکترونیک با قوه قضائیه (سخا) در کلانتری 11 شهرکرد اظهار داشت: حوزه انتظامی و قضایی، عملکرد مطلوب و قابل قبولی در کسب رضایتمندی مردم استان دارد. وی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع در تسهیل گری امور و روان سازی خدمات رسانی متجلی می شود. مرادی افزود: رسیدن به رضایتمندی عمومی، باعث تقویت بیشتر پیوند بین مردم و مسوولان می شود. وی تصریح کرد: ایجاد بستر امن و آرام و افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه، نقش مهمی در کسب رضایت عمومی دارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: استفاده از فناوریهای جدید در حوزه انتظامی و قضایی، باعث تکریم بیشتر مردم و رعایت حقوق شهروندی می شود.