رسیدگی به 4 هزار نامه و درخواست در راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری - نمایش محتوای خبر
رسیدگی به 4 هزار نامه و درخواست در راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
رسیدگی به 4 هزار نامه
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به بیش از 4 هزار نامه و درخواست در 9 ماهه سالجاری توسط این اداره خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیبالله افخمی در دیدار با مدیران راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه بالغ بر 600 نفر حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات مراجعه و شکایت و درخواستهای خود را مطرح کردند، اظهار کرد: این اداره توانسته علاوه بر این، به 3 هزار و 422 نامه و درخواست از طریق سیستم دولت الکترونیک پاسخ دهد. افخمی با اشاره به 200 نامه ارسالی در سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: پاسخ تکتک این مکاتبات با رعایت مباحث قانونی اداره حقوقی و با همکاری سایر حوزههای مختلف داده شده است. وی گفت: ارائه خدمات مطلوب به اربابرجوع، سطح رضایتمندی را در جامعه ارتقاء میدهد و ارتقاء رضایتمندی در جامعه نیز موجب نگاه مثبت مردم به زندگی شده که محصول آن همدلی و احترام به حقوق دیگران و در نتیجه نهادینه شدن اصول اساسی تربیت در زندگی مردم خواهد شد. این مسئول تاکید کرد: با توجه به شرایطی که شکل گرفته مردم نباید ناراضی از این مجموعه باشند و باید در چارچوب قانون، تمامی کارهایشان پیگیری شده و به نتیجه برسد. رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این بین روابط عمومی که ارتباطی دو سویه بین مردم و مسئولان دارد؛ میتواند نقش مهمی را در راستای اهداف وزارت راه و شهرسازی و در کمک به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات داشته باشد.