رونق تولید ملی | یک‌شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۸

توصیه هایی برای فعالیت بدنی

Loading the player...

یکی از مهمترین عوامل غیر تغذیه ای که دربروز بیماری های مزمن نقش دارد کم تحرکی است. توصیه می شود هرفرد حداقل سه روز در هفته و هر بار چهل و پنج دقیقه و یا پنج روز در هفته وهر بار سی دقیقه ورزش کند. ورزش در سنین میانسالی موجب افزایش توده استخوانی می شود. توصیه می شود که افراد برنامه ورزشی منظم ، طولانی و متناوب داشته باشند. ورزش بزرگسالان بهتر است حرکات نرم وسبک، ایروبیک، بدن سازی، راه رفتن تند ودویدن آرام باشد. انواع ورزش هایی که با تحمل وزن همراه است وبرای پیشگیری از استئوپروز در همه سنین توصیه می شود نیز شامل پیاده روی، دو آهسته، نرمش ایروبیک، تنیس و پارو زدن است.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.