ایران ما( 1396/01/24)

برگزاری انتخاباتی پر شور ،آگاهانه و موثر مستلزم اقدام هماهنگ،منسجم و برنامه ریزی شده ی همه ساختارهای حاکمیت ،مردم  و رسانه هاست .به هر میزان که حوزه های مزبور ،در "نظریه و عمل" بر عنصر مشارکت فزاینده،اهتمام ورزند به همان میزان ضریب مشارکت عمومی افزایش خواهد یافت.لذا با توجه به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات امسال و نقش آن در مبادلات سیاسی ،اقتصادی و امنیتی کشور در آینده ،می طلبد که رسانه ملی با توجه به اعتبار و اعتمادی که در بین مردم دارد با برنامه ریزی مناسب در جهت حضور حداکثری مردم تلاش نماید .لذا تولید چنین برنامه هایی ضروری می باشد. هر برنامه به صورت گفتگو محور خواهد بود و مسایل با حضور دو کارشناس جامعه شناسی و کارشناس سیاسی به بحث گذاشته می شود.موضوع مورد بحث  برنامه 24 فروردین رعایت اخلاق در فضای تبلیغات می باشد.

Loading the player...
عوامل تولید:

تهیه کننده: نایب صالحی

کارشناس مجری: احمد رضابسیج

صدابردار: رضا میلانی بابا احمدی

و کارشناسان مهمان برنامه: مسیح الله کیهانی ( کارشناس مسائل اجتماعی) و فریدون طاهری( کارشناس مسائل سیاسی)

 

تاریخ تولید: 1396/01/24