جهش تولید | پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۹

محتوا با برچسب تبلیغات.

افزایش تولید و اشتغال زایی با تبلیغات

افزایش تولید و اشتغال زایی با تبلیغات


تبلیغات یکی از مهم ترین راه های افزایش تولید و اشتغال زایی

افزایش تولید و اشتغال زایی با تبلیغات

مدیرکل مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با مشاور رسانه ای وزیرصنعت، معدن و تجارت، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مسئولان شرکت شهرک های صنعتی استان، ارتباطات و تبلیغات را یکی از ابزارهای مهم برای افزایش تولید و به تبع آن افزایش اشتغالزایی به خصوص در حوزه صنعت عنوان کرد.

آقای عظیمی با اشاره به اهمیت استفاده از طرفیت هایی رسانه ای در عصر ارتباطات که لازمه پیشرفت و توسعه است، گفت:  مدیران دستگاه های اجرایی باید به این دید به تبلیغات نگاه کنند که هزینه در حوزه ارتباطات و تبلیغات به ویژه در رسانه نوعی سرمایه گذاری است که منجر به پیشرفت در حوزه های مختلف می شود.

وی افزود: صدا و سیمای استان برای مشارکت در تولید کارهای فاخر در حوزه شهرک های صنعتی آمادگی کامل دارد و از طرح ها و ایده های خلاقانه استقبال می کند.

مدیرکل مرکز ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری به خصوص در حوزه صنعت و گردشگری را ویژه دانست و گفت: با تعامل و کار رسانه ای قوی این ظرفیت های ویژه را می توان در سطح کشور و جهان به خوبی تبیین کرد که لازمه آن نگاه رسانه ای مدیران اجرایی است.

خانم پوریامین مشاور رسانه ای وزیرصنعت، معدن و تجارت هم در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالقوه ای که در این استان وجود دارد، گفت: رسانه نقش تأثیرگذاری در معرفی این استعدادها، شناساندن صنعت و کمک به اشتغالزایی جوانان دارد.

آقای شفیع زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم از تعامل و همکاری صدا و سیمای استان با این شرکت در راستای معرفی و شکوفایی ظرفیت های صنعتی و پیشرفت و توسعه استان تشکر کرد.

آدرس کوتاه :
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.